Locust s motorem Perkins

Locust s motorem Perkins

Výrobce kolových nakladačů společnost Way Industries dodává od roku 2017 smykem řízené nakladače Locust s motorem Perkins, jako alternativu ke stávajícím motorům Yanmar.

Univerzální nakladač Locust je určen pro nakládání, hrnutí, přemisťování hornin tříd 1 až 4 pomocí základní lopaty a dále pro těžbu hornin, kopání úzkých rýh,
vrtání der v horninách 1. až 2. trídy podle STN 733050. pomocí specifický určených přídavných zařízení.

Locust s motorem Perkins

Locust s motorem Perkins

Pohon nakladače je hydrostatický. Hnacím agregátem je motor PERKINS 854F-E34T. Převodový mechanizmus se skládá z převodníku REXROTH, převodových skříní a ze čtyr samostatně uchycených kol.

Motor je čtyřtaktní, čtyřválcový, řadový, vznětový přeplnovaný, pravotočivý, kapalinou chlazený, PERKINS 854F-E34T. Spalovací motor splňuje emisní požadavky v souladu s STAGE III b. Výkon motoru na axiální čerpadla přenáší pevnou, axiálně posuvnou spojkou firmy CENTA.

Nakladač Locust s motorem Perkins je schopen spolehlivě pracovat v širokém rozmezí teplot chladící kapaliny. Od výše uvedené minimální teploty 45°- 50°C až do 100°C. (maximální provozní teplota udávaná výrobcem je 110°C).

Chlazení motoru

Kombinovaný chladič typu LOCUST je spodní komorou spojen s vodním čerpadlem. Horní komora chladiče je spojena hadicí s hrdlem výstupu kapaliny z motoru, ve kterém je umístěn termostat. Na chladiči je umístěna vyrovnávací nádržka s nalévacím hrdlem, uzavřeným přetlakovou zátkou. Spodní komora má vypouštěcí kohout. Odklopení chladiče poskytuje dobrý přístup k motorovému prostoru při údržbě a čištění.

Pojezd nakladače

Hnacím agregátem je motor, kterého výkon dává nakladači dobré dynamické vlastnosti při práci. Kroutící moment motoru je setrvačníkem a spojkou přenášen na čerpadla. Spojka je pevná, nevypínatelná. Na motoru je namontováno tandemové čerpadlo REXROTH, které se skládá ze dvou regulačních čerpadel zabezpečujících pojezd a ovládání a axiálního čerpadla, které plní hydraulický systém pracovního zařízení.
Z regulačních čerpadel je kroutící moment přenášen hydrostaticky na hydromotory MCR5 prostřednictvím vysokotlakých hadic. Na hydromotoru MCR5 je umístěna lamelová-mokrá třecí brzda, která svojí konstrukcí zabezpečuje brzdění nakladače. (Funguje i jako nouzová, nebo parkovací brzda).

Zdroj: Way.sk - článek: Locust s motorem Perkins

Související stroje:


Další články v kategorii:

O nakladačích, Novinky

22.2.2018