Nové lehké tandemové válce ARX

Nové lehké tandemové válce ARX

Kloubové vibrační válce Ammann ARX

Závod Amman-Group v Novém Městě nad Metují rozšířil své výrobní portfolio o nové lehké tandemové válce ARX.

Nové lehké tandemové válce ARX

Válec ARX 40 Ammann

Ammann představuje nový rozšířený sortiment lehkých tandemových válců s označením ARX. Ten zahrnuje 13 modelů v hmotnostní kategorii 1,5 – 4,5 tuny, s pracovní šířkou od 820 – 1380 mm a nahradí úspěšnou modelovou řadu AVM-2 na podzim roku 2012. Všechny modely mají optimální konstrukci s ohledem na použití a hospodárnost a jsou rozdělené do tří kategoriích.

Nové lehké tandemové válce ARX

Nový hydraulický koncept spolu s nejnovější technologií dieselových motorů Yanmar je zodpovědný za výrazné zvýšení efektivity. Umožňuje, aby vznětový motor pracoval v nižších otáčkách, což účinně snižuje spotřebu a emise hluku. Velkoryse je odizolován proti vibracím pracovní prostor obsluhy, provozní panel je jednoduchý a přehledný a multifunkční jednotka ovládací páky dotváří kompaktní vzhled, který každý řidič jistě uvítá.

Výroba tandemových válců Ammann

Již více než 143 let působí švýcarská rodinná firma Ammann na trhu jako dodavatel strojů pro stavebnictví. V posledních letech opustilo brány firmy Ammann v Langenthalu ve Švýcarsku více než 10‘000 tandemových válců střední modelové řady AVM-2, které každý den spolehlivě vykonávají svoji práci po celém světě. Jedna epocha končí a nová právě začíná!

Poté, co byla nová generace lehkých tandemových válců ARX poprvé představena na veletrhu Intermat v Paříži, dojde na podzim 2012 k zahájení jejich výroby. Kompletně přepracované dvojité vibrační válce jsou koncipovány speciálně pro zhutnění asfaltu a zeminy na menších a středních staveništích. Nová modelová řada ARX společnosti Ammann obsahuje 13 různých modelů v hmotnostních třídách 1,5 až 4,8 t, resp. s pracovní šířkou od 820 do 1380 mm.

Nový koncept hydraulického systému v kombinaci s nejmodernější technikou naftových motorů Yanmar značně zvyšuje účinnost strojů. Je tak umožněn provoz naftového motoru s výrazně nižšími otáčkami, což vede ke snížení spotřeby paliva a emisí hluku. Velkoryse dimenzovaná kabina řidiče, izolovaná proti vibracím, jednoduchý a přehledný ovládací pult a multifunkční ovládací páka tvoří jednotku, která nadchne každého řidiče také z ergonomického hlediska.

Ammann Group (2013)
O vibračních válcích , ,

4.9.2012