TAHAČOVÉ VIBRAČNÍ VÁLCE
Zeminové vibrační válce na hutnění různých druhů zemin jsou výrobcem označovány jako tahačové, někdy také traktorové – tzn. že vpředu mají běhoun a vzadu hnaná kola.
Zeminové válce | Provozní hmotnost (kg) | Šíře běhounu (mm) | Frekvence (Hz) | Odstředivá síla (kN) | Motor | Výkon motoru (kW) | Emisní třída |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ASC 30 ježkový běhoun | 4.100 | 1.200 | 36 | 85 | Kubota V2203M | 35.9 | Tier 4i |
ASC 50 hladký/ježkový běhoun | 4.320 | 1.400 | 34 | 100 | Kubota V2203M | 35.9 | Tier 4i |
ASC 70 hladký/ježkový běhoun | 7.140 | 1.680 | 30/41 | 145/130 | Deutz TCD3.6 L4 | 55,4 | Tier 4f |
ASC 110 hladký/ježkový běhoun | 11.490 | 2.130 | 32/35 | 206/277 | Deutz TCD4.1L4 | 115 | Tier 4f |
ASC 130 hladký/ježkový běhoun | 12.510 | 2.130 | 30/36 | 300/230 | Deutz TCD4.1L4 | 115 | Tier 4f |
ASC 150 hladký/ježkový běhoun | 14.580 | 2.130 | 29/35 | 325/237 | Deutz TCD4.1L4 | 115 | Tier 4f |
ASC 170 hladký/ježkový běhoun | 16.270 | 2.130 | 28/35 | 335/260 | Deutz TCD4.1L4 | 115 | Tier 4f |
ARS 200 hladký/ježkový běhoun | 19.750 | 2.130 | 27/34 | 375/300 | Deutz TCD 6.1 L6 | 160 | Tier 4f |
ARS 220 hladký/ježkový běhoun | 21.930 | 2.130 | 27/34 | 375/300 | Deutz TCD 6.1 L6 | 160 | Tier 4f |
- Tahačový válec Ammann
- Provozní hmotnost 4,5t
- Motor: Kubota (43 kW)
- Odstředivá síla: 53/85 kN
- Frekvence: 29/37 Hz
- Válec v půjčovně strojů
- Tahačový válec Ammann
- Provozní hmotnost 3,5t
- Motor: Kubora (43 kW)
- Odstředivá síla: 37/68 kN
- Frekvence: 29/38 Hz
- Tahačový válec Ammann
- motor Deutz Tier 4f
- hmotnost: 16 t
- zeminový válec
- motor Deutz Tier 4f
- nejoblíbenější zeminový válec na trhu
- provozní hmotnost: 14.580 kg
- válec v půjčovně strojů
- tahačový vibrační válec Ammann
- motor Deutz Tier 4f
- provozní hmotnost: 11.740 kg
- válec v půjčovně strojů
- tahačový válec na zeminu
- motor Deutz Tier 4f
- hmotnost: 19.750 kg
- max.hmotnost: 26.000 kg
- tahačový válec na zeminu
- motor Deutz Tier 4f
- hmotnost: 21.930 kg
- max.hmotnost: 26.000 kg
Zeminové vibrační válce Ammann
Maximální hutnící výkony, mimořádná bezpečnost a kompaktní design zajišťuje vysokou efektivitu a nejlepší výsledky i v těch nejtěžších pracovních podmínkách. Maximální míra zhutnění dosažena v minimálním počtu pojezdů přináší uživateli skvělé pracovní výsledky a efektivitu provozu tahačových válců Ammann.
Při koncepci ASC (tahačové vibrační válce) se používají tři hydraulické motory pro běhoun a samostatný pohon na zadní kola. Toto řešení „bez osy“ umožňuje velmi nízké umístění motoru, zkrácení rozvoru a kryté obrysové kontury stroje. Výhody jsou značné. Velmi nízké těžiště stroje, které strojům ASC poskytuje vynikající stabilitu v extrémních podmínkách. Krátký rozvor zajišťuje velmi malý poloměr otáčení a výbornou ovladatelnost. Kompaktní design a nízké obrysové kontury zaručují výbornou viditelnost z kabiny na pracovní plochu i dozadu.
Efektivní hutnění
Přednastavené pracovní rychlosti zajišťují optimální poměr pracovní rychlosti a frekvence vibrace.
Maximální výsledky hutnění
Přední rám a běhoun stroje jsou staticky a dynamicky vyváženy. Tato vlastnost zajišťuje stejnoměrný hutnící efekt na celou pracovní šířku a zlepšuje výsledky hutnění.
Snadný přístup
Elektrohydraulické odklápění kabiny a kapoty motoru pro snadný a bezpečný přístup k servisním místům.
Hydrostatický pohon
Díky originální koncepci řešení hydrostatického pohonu, disponují
tahačové vibrační válce ASC vynikajícími trakčními vlastnostmi. Velmi nízké těžiště zajišťuje výbornou stabilitu stroje v nejtěžších terénech.
Související články
Newsletter: Zvýhodněná cena válce ARX45
NEWSLETTER | Říjnový newsletter nabízí tandemový vibrační válec Ammann za zvýhodněnou cenu.Inovativní vylepšení pro válce Ammann
INFO | Společnost Ammann vyvinula novou řadu lehkých tandemových válců s označením ARX, které se snadno obsluhují, přepravují a udržují.Německé město si vybralo válec Ammann
INFO | Severo-německé městečko Freital si pro své Technické služby vybralo tandemový vibrační válec Ammann ARX16-2.Jaký příkopový válec zvolit – kloubový nebo smykový?
Pokud si kladete otázku, jaký příkopový válec kloubový nebo smykový, pokusíme se Vám dát odpověď v tomto článku.Pokročilé zkušební postupy při testování válců Ammann
Výrobní závod v Novém Městě nad Metují zavedl pokročilé zkušební postupy při testování válců Ammann.Válce Ammann pro renovaci silnic
JOB REPORT | Na německé stavbě, poblíž letiště Kolín nad Rýnem-Bonn, úspěšně prošel testem tandemový válec Ammann ARP 75 StV.Výstavba silnic 4.0
Švýcarská společnost Ammann získala důležité poznatky z německého výzkumného projektu, který zkoumal použití pokročilého Internetu věcí s označením "Výstavba silnic 4.0"Nový vedený válec s řiditelným běhounem
PŘEDSTAVENÍ | Nový vedený vibrační válec Ammann s označením ARW65-S je vybaven řiditelným (zatáčecím) předním běhounem.Hutnící technika Ammann v akci
VIDEO | Také v daleké Kostarice se často při stavbách silnic a komunikací využívá hutnící technika Ammann. Přesvědčit se o tom můžete v následujícím videu.Mechanicky zpevněné kamenivo
Mechanicky zpevněné kamenivo je určeno jako spodní nebo horní podkladní vrstva vozovek, odstavných letištních či parkovacích ploch, ramp, nájezdů, ale i např. jako podkladní vrstva pro podlahové konst...Zhutnitelné vrstvy
POROVNÁNÍ | Tabulka mapující jaké vrstvy různých materiálů lze ještě zhutnit technikou značky Ammann.Doporučujeme