Větší kabina bagrů

Větší kabina bagrů

Nová kabina pro bagry WN

Novinkou u výrobce kompatních rýpadel je větší kabina bagrů Wacker Neuson.

větší kabina bagrů

Nová vs. stará kabina

Wacker Neuson inovuje

Pásové bagry s označením 1703 a 2003 nyní nově osazuje novými funkčnějšími a prostornějšími kabinami.

Nové kabiny pro modely 1703(2) a 2003(2) byly vyvinuty na základě stávajícího komfortního vybavení a stávající kabiny.

“Základem pro naše inženýry a projektanty bylo zachovat typickou formu zařízení a provést několik změn v základní jednotce,” řekl Adolf Pernkopf, produktový manažer ve Wacker Neuson Linz GmbH.

Parametry, jako jsou hmotnost a výška stroje zůstaly beze změny.

Lepší přístup a více prostoru

Nová kabina byla změněna zejména v horní části, kde má strojník hlavu a dále pak v zadní části kabiny. Nový, extra-široký vstup zajišťuje pohodlnější nastupování i vystupování ze stroje.

Původní vylepšení bagrů, které byly již předchůdcích s tímto označením, zůstávají zachovány. Jako například možnost 2-dveřové kabiny, dvě stabilní závěsná oka na střeše pro jednoduchý a rychlý přesun stroje a jednoduchou demontáž kabiny, tak aby byla zachována kompaktnost strojů Wacker-Neuson.

Nová kabina vyhovuje i při plnění všech současných bezpečnostních předpisů, jako je FOPS / TOPS a ROPS.

Kabinu bagru můžete snadno odmontovat pomocí několika jednoduchých kroků, stroj však zůstává nadále plně funkční a lze tak bagrovat i bez kabiny např. v nízkých prostorách nebo v objektech a to vše při zachování komfortu obsluhy.

Nový design kabiny

2404 nabízí svým uživatelům spoustu místa pro nohy i dostatečnou výšku v oblasti hlavy. Extra široký vstup zajišťuje bezpečné nastupování a vystupování. 2404 od Wacker Neuson lze pro navýšení pružnosti obsluhování vybavit 2-dveřovou kabinou.

Za zmínku rovněž stojí i inovativní mechanismus, umožňující obsluze zároveň vysunout spodní i horní předního skla do střechy kabiny, kde lze celý mechanismus zajistit, při plně otevřené poloze oken, před poškozením. Demontáž a oddělené skladování předního okna je tímto překonáno. Navíc tento systém nabízí různé varianty, např. větrací nebo pozici pro dialog s pomocnou obsluhou.

Video: Větší kabina bagrů

Ukázka použití kombinového skla u nových kabin

Související stroje

- Přepravní hmotnost: 1.580-1.924 kg
- prosklená kabina, teleskopický podvozek
- motor Yanmar diesel (13,2 kW)
- možnost VDS (systém vertikálního hloubení)

- Přepravní hmotnost WN ET20: 1.862-2.047 kg
- původní označení bagru: Neuson 2003
- prostorná prosklená kabina
- motor Yanmar diesel (13,2 kW)
- možnost teleskopického podvozku či VDS

VÝROBA UKONČENA

 


Další články z kategorie: O bagrech

14.5.2018

První akumulátorový bagr ZeroTail

FOTO | Na letošním veletrhu Intermat předvedla společnost Wacker Neuson poprvé plně elektrické, akumulátorové minirýpadlo. EZ17e


O bagrech, Novinky , ,

16.4.2014