Wacker Neuson hybridní pásy Bridgestone
Hybridní pásy spojují výhody gumových a ocelových pásů. Díky kvalitnímu pogumování každého hybridního segmentu se můžete s bagrem pohybovat i v místech, kde byste ocelovými pásy způsobili nezvratné škody (např. chodníky, silnice, apod.)
Wacker Neuson hybridní pásy jsou mimo jiné vyrobeny z vysoce-pevnostní, kalené oceli a jejich životnost je tudíž mnohem delší než u klasických gumových pásů. Navíc, případné poškození lze individuálně nahradit pouze jeden daný segment (nemusíte měnit celý pás jako tomu je u standardních pásů).
Wacker Neuson hybridní pásy jsou nyní k dispozici pro bagry: ET65, ET90
Struktura hybridních pásů
Každý pás obsahuje 39 hybridních segmentů (78 celkem) od předního výrobce pásů a pneumatik – BRIDGESTONE, které jsou přímo šroubovány na dopravník (stejně jako je to u pásů s ocelovými pláty).
Svorková ložiska a vodící kladky jsou používány rovněž na osvědčené ocelové pásy. Tento systém zaručuje stabilní dráhu posuvu pásů (žádné prokluzování nebo vysmeknutí se). Kromě toho, předělání ocelových pásů na hybridní je usnadněno díky řadě shodných komponentů. Stačí pouze demontovat staré „ocelové pláty“ z dopravníku a poté našroubovat hybridní segmenty.
Díky vzájemnému překrývání jednotlivých hybridních segmentů se dostává méně půdy nebo cizích předmětů . Tento systém chrání dopravník a segmenty před poškozením, a zanesení špínou je sníženo na minimum (například při přechodech z terénu na silnici či chodník).
Hybridní segmenty
Společnost Wacker Neuson garantuje nejvyšší kvalitu těchto segmentů.
Skládají se z vysoce-pevnostní, kalená oceli a dále z vynikající kaučukové směsi což rovněž přispívá k prodloužené životnosti pásů.
Při kombinaci těchto dvou složek hrají významnou roli prvotřídní procesy.
Tento vývoj byl možný především díky mnohaletým zkušenostem převzatých od předního výrobce, společnosti Bridgestone, které hybridním pásům dávají jednoznačně vynikající vlastnosti.
Segmenty jsou mimo jiné vyrobeny z vysoce-pevnostní, kalené oceli, která zasahuje až k vnějším okraji. Toto posílení brání tomu, aby se odlamovala slabší místa z gumového potažení (jako to je u konkurenčních segmentů).
Výhody hybridních pásů
- Profitování z výhod, které nabízí gumové i ocelové pásy.
- Zamezení prokluzování pásů nebo jejich vysmeknutí
- Delší životnost hybridních segmentů než u pryžových pásů díky silnější gumové směsi
- Výborné samo-čistící vlastnosti
- Speciální ochranné vyztužení segmentů
Snadné dovybavení ocelových pásů hybridními. Pouze se ocelové pláty demontují a nahradí hybridními segmenty.
Související stroje
- Přepravní hmotnost: 932 kg
- Max. hloubka: 1.763 mm
- s bezpečnostním rámem ROPS
- motor Yanmar diesel (9,9 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost: 1.402 kg
- Max. hloubka: 2.413 mm
- Prosklená kabina nebo stříška
- Motor Yanmar diesel (13,8 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost: 1.582 kg
- Max. hloubka: 2.402 mm
- motor Yanmar diesel (13,2 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost: 1.862 kg
- Max. hloubka: 2.683 mm
- VDS (systém vertikálního hloubení)
- Prosklená kabina
- Motor Yanmar diesel (13,8 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost: 2.057 kg
- Max. hloubka: 2.602 mm
- VDS (systém vertikálního hloubení)
- Prosklená kabina
- Motor Yanmar diesel (13,8 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost: 5.806 kg
- Max. hloubka: 4.184 mm
- Prosklená kabina
- Motor Perkins diesel (42 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost 7.588,0 kg
- Hloubkový dosah: 4.169 mm
- Motor Perkins 42 kW
- Max. trhací síla: 43,7 kN
- Hydraulika: LUDV
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost: 8.348 kg
- Max. hloubka: 4.679 mm
- Prosklená kabina
- Motor Perkins diesel (55,4 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost: 3.364 kg
- Max. hloubka: 3.467 mm
- VDS (systém vertikálního hloubení)
- Prosklená kabina
- Motor Yanmar diesel (18,2 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- minibagr Wacker Neuson
- bez přesahu zádi Zero tail
- hmotnost: 3.530 kg
- motor: Yanmar (18,2 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Naftový a elektrohydraulický pohon
- Přepravní hmotnost: 955 kg
- Max. hloubka: 1.763 mm
- S bezpečnostním rámem ROPS
- Motor Yanmar diesel (9,9 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost: 3.817 kg
- Max. hloubka: 3.544 mm
- Prosklená kabina
- Motor Perkins diesel (32,5 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- Zerotail pásový minibagr
- Výrobce: Wacker Neuson
- Přepravní hmotnost: 4,800 kg
- Motor: Perkins (34,3 kW)
- Hloubkový dosah: 3.667 mm
- Bagr v půjčovně strojů
- Přepravní hmotnost: 4.817 kg
- Max. hloubka: 4.017 mm
- Prosklená kabina
- Motor Perkins diesel (33,5 kW)
- Bagr v půjčovně strojů
- použité vrtací zařízení pro bagry
- dostupné vrtáky 200, 300 a 400 mm
- vhodný pro stroje od 2 do 5 tun
- kruhové upnutí vrtáků: Ø 65 mm
- technický stav stroje: ★★★★★
- použitý pohon pro zemní vrtáky
- dostupné vrtáky Ø 20, 30 a 40 cm
- pro stroje od 750 do 2.500 kg
- upnutí: kruhové Ø 65 mm
- technický stav stroje: ★★★★★
- SKLADEM